Sunday, March 27, 2011

It's Only A Joke

This is done over Nelly's Country Grammar. I love Nelly's first album, but I don't really listen to any of his stuff after his debut. Anyways, I don't rap loud because I was doing it at home while people were still awake and I had to keep the volume down. So, don't focus on the presentation, concentrate on the content. Am I making sense?



Wassap berasap baby aku naik lagi.
Dah datang ilham aku menjadi-jadi.
So what? Aku layan terus balut sampai pagi.
Mata rabak kimak pun aku tak reti-reti.
Engkau hulur tangan, pastu mintak peluk.
Tapi aku tak layan sebab perangai engkau teruk.
Aku bagi betis engkau mintak peha.
Tapi aku tak kisah sebab engkau memang loser.

So jangan rasa marah jangan rasa segan.
Bila dengan aku memang confirm kau kena bahan.
Sebab engkau lauk yang sedap dimakan.
Tiap-tiap hari tapau pun tak rasa bosan.
Sori. Terasa ke? Ko emo ke?
Aku bukan serius. Cuma melawak je.
Takkan kacau sikit pun kau nak merajuk.
Chill la bai. It's only a joke.

So meh sini aku nak ajar sikit.
Kalau dengan aku tak payah nak sensitif.
Tak payah cover, tak payah buat bising.
Kalau salah nanti, engkau jugak yang pening kan?
Apa kau pikir, semuanya merapu.
Pastu bajet betul, naik menyampah aku.
Gaya je lebih, muka tak tau malu.
Lepas kena sekolah terus datang merayu.

Baru tahu, langit dan bumi.
Tapi kau lagi teruk sebab engkau bawah lagi.
Tunggu siap lubang aku pergi gali.
Boleh tanam engkau dalam enam kaki, get it?

No comments: