Sunday, April 29, 2007

sharing is caring

This song's by Shanon Shah. He wrote the musics & lyrics. Dude's from Alor Star, apparently.(pulun Kedah pulun)I first heard this song on the Cinta soundtrack. Been listening to the song (on average) 3 times a day for the past week. Really cool if you're into that whole manja2, nakal2, i lap u kinda thing. Here's the lyrics. Cheers.


Sedapnya hati tidak jemu
Tak sabar bermanja
Hanya sehari tak bertemu
Macam selamanya

Rindukan tawamu
Yang menyegarkanku

Aku terseksa dengan sendu
Bila engkau jauh
Bila terasa sentuhanmu
Aku terus sembuh

Aku bermimpi riang terbang
Pagi sampai senja
Cinta dihati
Sudah kembang
Untuk engkau saja

Tidur atau jaga
Rindu sentiasa

Aku terseksa dengan sendu
Bila engkau jauh
Bila terasa sentuhanmu
Aku terus sembuh

Aku tak pernah bercinta
Sampai terbalik seluruh duniaku
Hanya satu yg kupinta
Jangan tinggalkan aku

Aku merayu oh kekasih
Belailah hatiku
Bila ku layu lagi sedih
Curahlah kasihmu

Kau dakaplah aku
Sembuhkan piluku

Aku terseksa dengan sendu
Bila engkau jauh
Bila terasa sentuhanmu
Aku terus sembuh

Jika kau rasa sepertiku
Bila aku jauh
Biarlah dua jadi satu
Bersama selalu

Hanya kau dan aku

No comments: